Klacht: Onjuistheid in de boeking, direct gemeld na boeking, extreme kosten

Gideon1984 op 18 mei 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een all incl. reis geboekt naar Ibiza (reissom van 1850,– voor 6 nachten ibiza 1 pers.).

Ik ontvang de bevestiging….staat er op basis van logies ontbijt….bizar….dus denk stuur bel met prijsvrij.

Ik heb direct gebeld met een medewerker, die ging het meteen uitzoeken. Ik denk voor de zekerheid stuur ik ook nog een mail zodat alles goed geregisterd staat.

Krijg ik een reactie dat ik 220,– moet bijbetalen. Ik heb hen gemaild met daarin het kosten verschil als ik de reis nogmaals boek…dat was 64,– ik heb screenshots bijgevoegd om dit te onderbouwen, Prijsvrij brengt zelf nog aanpassing kosten in rekening!

Zeer teleurstellende werkwijze, dat ik zonder toedoen, bovenop de reeds al aanzienlijke reissom nog eens 156,– extra moet betalen.

Met een welgemeend excuus en een restitutie van 156,--(retour op mijn rekening, geen tegoedbon of dergelijks)

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gideon1984