Klacht: Omboeken vd reis

Rachel Andy op 02 juni 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Hallo,
Diep teleurgesteld omdat ik niet kosteloos annuleren kan terwijl ik nog geen 24 uur geleden nadat ik de vakantie bij jullie geboekt hebt contact opgenomen heb en jullie gevraagd heb om mijn vakantie in de 1ste instantie te annuleren.
Waarbij gelijk verteld werd coor de medewerker dat ik 50% kwijt zou zijn v.d. reissom.
Geschrokken van dit antwoord gaf ik aan: Dat het een om een andere accommodatie ging en dat ik deze graag om wilde boeken naar een accommodatie die jullie notabene zelf ook nog aanbieden in jullie reisgids !
De reden van annuleren was:
Dat ik dan opnieuw zelf de onderstaande accommodatie boeken ging met de wetenheid dat ik daar dan heen ga i.p.v. naar het andere hotel. Dat leek mij in de 1ste instantie de snelste optie.
Afgelopen dinsdag heb ik wederom gebeld vanwege mijn omboeking naar Hotel Kenzi Agdal Medina! Notabene in dezelfde plaats met dezelfde vertrekdatum en terugkomst.
Nu heb ik de vraag inmiddels 2x telefonisch gesteld en kreeg weer als antwoord dat er nog geen terugkoppeling was van de touroperator.
Deze is in jullie gids wel beschikbaar en zelfs nog 100 euro goedkoper dan de andere accommodatie.
Jullie geven aan dat het aan de touroperator is om te kijken of deze accommodatie bij hen aangeboden wordt?
Hoe zo ik heb bij Prijsvrij geboekt en zeker niet bij Sunmix!
Dat is niet echt netjes dat jullie dat NIET melden op jullie website.
Kiest u voor een vakantie dan heeft u te maken met 1 van onze touroperators en zij bekijken of de accommodatie beschikbaar is ja of nee.
Dit is dus bepalend voor de accommodatie die u kiest!
Prijsvrij zou dus bij het plaatsen v.d. accommodatie direct ook de touroperator moeten aangeven/vermelden en NIET achteraf!
Dan kunnen mensen bij het kiezen van een vakantie/accommodatie dit ook direct zien!
Dus dit kan niet mijn probleem worden gemaakt want de andere accommodatie bieden jullie gewoon aan in jullie reisgids!
Mijn gevoel bekruipt me nu omdat ik nog steeds na een week geen antwoord heb gekregen.
Is dat omdat jullie tijd rekken willen d.m.v. te antwoorden zodat er alleen nog maar hogere kosten aan verbonden kunnen worden?
Mijn andere vrienden hebben maanden geleden deze reis geboekt met ook eerst dezelfde accommodatie en sinds vorige week ook gekozen voor Kenzi Club Agdal Medina en kregen v.d. Vakantie Discounter binnen een uur toezegging en hoefden maar 60 euro bij te betalen.
Waarom duurt het bij jullie nu al meer dan een week om antwoord te krijgen dat begrijp ik niet.
Ik wil binnen een paar dagen weten of jullie mijn accommodatie omboeken kunnen en niet wachten totdat ik te horen krijg dat het niet mogelijk is oftewel dat jullie mij hele hoge omboekingskosten in rekening willen brengen. Dit is geen klantvriendelijke manier om mensen wekenlang in de stress te laten zitten terwijl het bij een andere reisorganisatie binnen een uur geregeld wordt.
Bellen is haast ook onmogelijk met de ontzettende lange wachtrijen en tijden.
Een vrije ochtend of middag aan de telefoon hangen is op zijn minst wat ik steeds kwijt ben wil ik jullie klantenservice kunnen bereiken.
Graag zou ik z.s.m. een oplossing aangeboden krijgen waar ik blij en gelukkig van wordt.
Is dat svp mogelijk Prijsvrij?

Een zeer verdrietige klant die vorige week geboekt heeft.

Dat ik zsm een oplossing aangeboden krijg waar ik gelukkig en blij van wordt. En de reis gewoon omgeboekt kan worden naar het hotel wat ik reeds doorgegeven heb zonder dat men daar extra kosten voor gaat rekenen omdat ik binnen 24 uur dit aangevraagd heb.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachel Andy