Klacht: Nooit meer bij Prijsvrij.nl boeken

NooitMeerPrijsvrij op 03 juni 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben erg teleurgesteld over de manier waarop Prijsvrij.nl en Sunmix mij hebben behandeld. Ze hadden meer dan een maand de tijd om een ​​oplossing te vinden voor mijn geannulierde heenvlucht naar Tenerife. Dat is een ondedeel van mijn al lang geboekt een betaald (maand februari) vakantie bij Prisvrij.nl. In die tijd (24/04 – 31/05) waren er genoeg vluchten die ze me konden aanbieden, maar Prijsvrij.nl en Sunmix hebben niets gedaan. Natuurlijk de prijzen voor meer dan een maand zijn omhoog gegaan of de vluchten zijn al volgeboekt. Ik belde drie keer aan de telefoon, stuurde 4 berichten. Of er kwam geen reactie of op telefoon kreeg dat ik op de opties moest wachten. En waar heb ik op gewacht? – Een bericht met betaal extra 120 euro voor een vlucht vanuit oorspronkelijke vluchthaven (Amsterdam) of vlieg vanuit een buurland – Belgie of Deuitsland! Dat gebeurt op 1 juni 2023 – 20 dagen voor mijn vertrek. Een er stond in het bericht dat als ik niet tevreden ben kunnen ze niet het volledige bedrag terugbetalen. Voor 21/06 bestaan nog steeds rechtstreekse vluchten (als voorbeeld Transavia vanuit Rotterdam een TuiFly vanuit Amsterdam). Nooit meer Prijsvrij.nl!

Of volledige terugbetaling met vergoeding voor het ongemaak, of kostenloose vlucht op 21-06-2023 (6,15 uur met Transavia vanuit Amsterdam)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NooitMeerPrijsvrij