Klacht: Geld terug bij annulering

Mark Wiessner op 23 juli 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

I In februari een reis geboekt voor de herfstvakantie naar Turkije met in het achterhoofd de garantie van prijsvrij.nl dat ik kosteloos kon annuleren. ( staat op de website ) In juni via de media vernomen dat de herfstvakantie in Zeeland afwijkt van het advies van de landelijke overheid. Direct geprobeerd om mijn geboekte reis om te boeken naar de juiste data. Dat kan tegen ca 650 euro aan kosten. Ik geef aan dat ik dan liever annuleer omdat opnieuw boeken voordeliger is en dat ik wil annuleren op voorwaarde van “geld terug garantie”

Nu wordt het moeilijk en blijk dat deze garantie er eigenlijk niet is en dat de pagina waarop de voorwaarden zouden moeten staan ook niet naar voorwaarden verwijst.

Als de website niet klopt dan moet een consument daar niet de dupe van zijn.

Prijsvrij.nl/over-prijsvrij-nl

Hopelijk wordt dit nu naar tevredenheid opgelost.

Aanpassen van de website
Www.prijsvrij.nl/over-prijsvrij-nl

Aanbetaling van mijn reis terugbetalen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark Wiessner