Klacht: geen hulp trieste maatschapij

chirinetje op 16 mei 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

beste
heb via prjsvrij geboekt een pakketreis naar dubai hierbij moest ik mijn naam en nationaileit invullen.
ik vertek naar de luchthaven in dusseldorf maar ik kan helaas niet vliegen omdat ik een visum nodig zou hebben prijsvrij gebeld en gezegd dat ik de volgende dag pas een visum kan krijgen en dat 1 dag later vertrek op eigen kosten een nieuwe heenvlucht geboekt zodat ik mijn gehele pakket nog kan behouden visum binnen 1 dag later vertrokken aangekomen op hotel alles was in orde word ik opeens gebeld dat me retourvlucht is gecanceled omdat ik niet heen ben meegekomen en ik geen nieuwe terugvluvht krijg zelf een terugvlucht moeten boeken en hele vakantie in stress omdat ik de 2e dag van me vakantie te horen krijg dat mijn terugvlucht i gecanceled echt absurde situatie ze wouden me niet helpen

terugbetaling van me vakantie die naar de maanen is door stress na de 2e dag

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chirinetje