Klacht: Geboekte Hotel konden we niet in.

Hillie Groefsema-Walraven op 09 juni 2024 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar reis naar New York geboekt,de eerste nacht konden we niet in hotel ivm dat er een kraan op was gevallen.
Voor die nacht zelf een ander hotel moeten boeken.
De volgende dag terug konden we alleen met credit card betalen,die we niet hadden.Wel hebben we de pas wereldwijd gezet maar helpt dus ook niet.Lang verhaal kort van alles geprobeerd en geen hulp van prijsvrij.
Zelf een ander hotel geregeld om toch nog een weekje te kunnen genieten.
Bij thuiskomst klacht ingediend,en nu bijna jaar later krijgen we €200 voor de 1ste nacht.
Dus €1000 zelf extra boven de geboekte reis moeten betalen.
Slechte service en totaal niet hulpvaardig bij prijsvrij

Gewenste Oplossing:

Dat we toch nog gecompenseerd worden voor de gemaakte kosten.
We hebben voor een hotel betaald en hebben daar nooit geslapen.
Dan moet je ook nog zelf een hotel zoeken,waar je zonder credit kaart in kan.
Vind het niet meer als netjes om een tegemoetkoming van de extra kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Prijsvrij.nl
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hillie Groefsema-Walraven