Klacht: Frauduleuze praktijken bij Prijsvrij.nl

Nooitmeerprijsvrij.nl op 04 oktober 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Prijsvrij.nl heeft een fout gemaakt op hun site, waardoor wij in het hotel Voyage Sorgun een verkeerde (kleinere en goedkopere kamer) kregen, terwijl we dus wel voor de grotere kamer hebben betaald. Ik kom al 12 jaar in dit hotel dus weet echt wel welke kamer te boeken. Ben nu al maanden (sinds april !!) bezig met Prijsvrij.nl maar die wijst elke verantwoordelijkheid af terwijl ze wel schriftelijk bevestigen dat er een fout op de site stond. Daags na mijn klacht is de site wel aangepast, het bleek om een Google Translate vertaling te gaan, waar wij nu dus de dupe van zijn geworden. Ruim € 3700 betaald voor iets wat we nooit geboekt zouden hebben en Prijsvrij.nl lost totaal niets op en legt de schuld bij de touroperator Schauinsland die hier totaal geen schuld aan heeft (ook dat ligt schriftelijk vast). De standaard bungalow die we uiteindelijk hebben gekregen is aanzienlijk goedkoper dan de 2 kamer bungalow die ik heb geboekt, betaald en die bevestigd is aan ons door Prijsvrij.nl. Nog los van het feit dat we op geen enkele manier hebben kunnen genieten van deze vakantie. We waren met onze 20-jarige dochter en moesten nu dus in een standaard bungalow verblijven die bestaat uit 1 kamer (slaap- en badkamer in 1 ruimte). Dus als zij elke nacht na het stappen thuiskwam, waren wij wakker en als wij ’s morgens opstonden was zij wakker. Dit was niet echt bevorderlijk voor de sfeer en de vakantie is om die reden totaal verpest.
Fouten kunnen worden gemaakt maar ze dienen wel naar behoren te worden opgelost. Prijsvrij.nl heeft zonder welke vergoeding dan ook het dossier gesloten en er wordt niet meer over gesproken, terwijl ik meerdere keren heb aangegeven dat het dossier niet gesloten kan worden omdat er niets is opgelost. Dit lijkt op fraude, oplichting, misleiding en diefstal !!!!

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de totale reissom - vooral omdat men al die maanden al totaal geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor hun eigen fout en voor het feit dat wij op geen enkele manier van de vakantie hebben kunnen genieten zoals dat wel de bedoeling was als we de kamer hadden gekregen die we geboekt, bevestigd en betaald hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nooitmeerprijsvrij.nl