Klacht: Boeking vakantie

Karlijnv op 02 juli 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een vakantie geboekt bij prijsvrij, we kregen een mail dat de betaling goed was gegaan maar niet door was gekomen bij de vakantie, week later tocb maar gebeld 3 uur in de wacht gestaan zeiden ze wacht nog 1 weekje week later weer 2 uur in de wacht ja wacht nog even paar dagen. Toch een mail gekregen dat het niet goed was doorgekomen dat we geld terug krijgen
Wij hebben expres iets vroeger geboekt zodat we geen hoge kosten zoals nu zouden hebben en het rare is de vakantie wordt gewoon nog aangeboden via prijsvrij
Erg slecht dit ga er nooit meer boeken

Gewenste Oplossing:

Ik had het reeel gevonden als ze met een optie kwamen voor een nieuwe vakantie in de buurt, want als ik nu weer bij prijsvrij ga boeken verwacht ik dat dit weer gebeurt en weer de vakantie niet doorgaat

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 15 juli 2021 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Vanderbosch,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.
Allereerst onze oprechte excuses voor de ervaring die je tot nu met ons hebt gehad. Het is niet onze bedoeling geweest dat deze situatie zich voor zou doen.

Wanneer wij toch nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Karlijnv