Klacht: 1 week voor vertrek hotel geanuleerd door prijsvrij

A.G Klein Zandvoort op 16 mei 2023 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

1 week voor vertrek hotel in Cefalu door prijsvrij geannuleerd.
Geen vergelijkbaar hotel door hen voorgesteld.
2 alternatieven aangeboden , beide goedkoper. 1 in dezelfde stad maar dan kwalitatief veel minder of 1 kwalitatief minder maar wel aan zee maar dan meer dan 200 km verder op. Wij moesten akkoord gaan want we kregen geen geld terug. Indien dat wel zo was geweest had ik hen aangeboden naar een duurder hotel te upgraden in de Cefalu wat gewoon nog vrij stond op hun internet. Mocht niet kon niet,wij werden dus voor het blok gezet.
Uiteindelijk zijn we 3 dagen voor vertrek akkoord gegaan met het hotel van meer dan 200 km verderop dan de werkplaats van onze dochter ( vrijwilligerswerk voor arme jongeren uit Palermo).
Wat een drama, vies, oud en kapot hotel van binnen bij de vreselijke plaats Letojanni .
Etna is prachtig, Taormina schitterend , maar o wat een vreselijk hotel in Letojanni.
Eten was lauw , massaal eten met dagtoeristen bussen vol op doorreis. Veel vies en kapot servies, gore kamer met kapot bed en kapotte bank . Wij zijn in de zestig en gaan vaak op vakantie maar dit is de eerste klacht die we zo hebben, nog nooit zoiets meegemaakt.

Grootste ergernis, hotel was goedkoper dus we zouden geld terug moeten krijgen.
Klacht ingediend op 5 april via klachten formulier , daarna 3 x gemaild nog steeds niets gehoord .
We zijn inmiddels meer dan 5 weken verder, wat is dit voor een bedrijf?

Eigenlijk kun je hier niet meer boeken !!

een credit van wat we teveel hebben betaald.
Plus een correct bedrag ter compensatie voor hun handels wijze en het vreselijke hotel

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.G Klein Zandvoort