Klacht: prijstijging

op 14 mei 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Mijn voorschotbedrag is ineens met 30 euro verschil omhoog zonder een verwittiging. Ik heb gebeld maandag 11 mei 2020 en ze gingen dit in orde brengen, deze persoon had mij ook door verbonden naar iemand om een ander goedkoper tarief te krijgen, maar heb meer dan 40 min gewacht om iemand aan de lijn te krijgen en had het opgegeven.

Gewenste Oplossing:

Voorlopig niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 14 mei 2020 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Aan uw contact gegevens maak ik op dat u klant bent bij Eneco België.
Helaas kan ik u niet helpen met uw vraag. Als klant in België kunt u contact opnemen met mijn collega's aldaar.

Via de website van www.eneco.be kunt u diverse manieren vinden om in contact te komen. Eneco België is ook actief op diverse social media, zoals Facebook en Twitter.

Ik hoop u zo toch verder te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,
Vincent
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mullheidi