Klacht: prijs bij de kassa anders als op het aanbiedings bord

op 09 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag Gigaset van Siemens gekocht bij de MediaMarkt in Emmen. Op het bord staat duidelijk een prijs van 36,95 en bij de kassa moet ik 37,99 afrekenen. Ik heb hier wat van gezegd tegen de dame achter de kassa. Ik moest zelf maar naar achteren lopen en het regelen! Hoe klant vriendelijk kun je zijn en wat ben je een waardeloos bedrijf wanneer je voor 1 euro een klant ontevreden weg laat lopen. Ik heb die lagere prijs er niet op gezet maar dat hebben ze zelf gedaan. Ik kom hier nooit weer en zal een ieder adviseren om de Mediamarkt in Emmen voortaan over te slaan.

Laat de verantwoordelijke persoon maar contact met mij opnemen. Ben benieuwd of hij zelf wanneer hij/zij iets koopt bij de kassa ook meer wil afrekenen dan er in de winkel op het bord staat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anton Kleinheerenbrink