Mijn Klacht:
Onze dochter van 17 jr heeft prepay kaart. Zij is een aantal weken geleden door Vodafone gebeld om haar prepay over te zetten naar een abonnement en heeft dat in dat gesprek mee ingestemd. Dezelfde dag heeft zij Vodafone teruggebeld om het abonnement toch maar op te zeggen, en gewoon met prepay te blijven bellen. Dat zou dan ook worden verwerkt bij Vodafone. Vandaag (27-3-15) wordt haar prepay sim kaart geblokkeerd EN haar beltegoed is ze kwijt. Na 1.54 uur met diverse medewerkers van Vodafone vandaag gebeld te hebben, geven ze toe dat de verwerking van abonnement weer terug te zetten naar prepay, niet helemaal is goed gegaan. Nu sturen ze een nieuwe sim kaart op (binnen 5-10 werkdagen!), en het beltegoed is weg. En daarmee moeten wij het maar doen. Wij ouders en onze dochter zijn hier NIET mee akkoord!
Gewenste Oplossing:
beltegoed teruggeven/betalen,
Vergoeding voor de dagen dat zij niet kan bellen en internetten,
Excuses van Vodafone

