Klacht: prepaid nummer weg gegeven aan abonnement klant

op 01 december 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik was 5 jaar een prepaid klant bij vodafone waarbij ik ieder maand een bundel kocht van 1gb.
Vanaf 23-11-16 deed mijn sim het niet meer, ik kon niet bellen noch gebeld worden. En ik had voor het laatst op 5-11-16 mijn bundel (online only) gekocht en ik had nog 3,80 euro als tegoed en werk zowat dagelijks gebeld op mijn 06-11431324 nummer. Maar op 24 november kreeg ik een bericht op facebook van iemand dat wanneer ze mijn nummer 06-11431324 belden, ze een vreemde aan de lijn kregen.

Ik heb hierna meteen vodafone klantenservice gebeld wat me doorverwees naar status en order. Ik werd steeds verwezen naar een ander persoon en werd steeds on hold gezet. Uiteindelijk werd aan mij vertelt dat mijn nummer weg gegeven is aan een persoon met een abonnement nu. Ik heb een casus ingedient en meerdere malen gebeld om mijn nummer terug te krijgen. Maar vodafone had een houding van \”het kan ons niks schelen, dit is jou probleem\” ondanks ze mij op een wijze bestolen hebben. Ik heb ook een officiële klacht brief gestuurd naar hun vesting in maastricht. Maar ik heb nooit een antwoord van vodafone hierover ontvangen.

Ik wil mensen die een prepaid hebben bij vodafone hierbij waarschuwen dat vodafone dit dus vaker doet, en ze je absoluut niet helpen en je je nummer gewoon verliest. Zonder enige vergoeding of waarschuwing. Aan mij werd zelfs vertelt door de status en order van vodafone, dat ik maar een nieuwe simkaart moet kopen. Gekker moet het niet worden. En dat ga ik absoluut niet doen.

Als ik mijn 06-11431324 nummer terug krijgt en een vergoeding voor mijn betaalde prepaid dat ik nooit heb kunnen gebruiken en het ongemak dat dit mij gekost heeft. Ik heb hele belangrijke telefoontjes gemist door dit.

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Alle klachten die gemeld zijn door Amy12345