Klacht: PRE-ORDER

op 01 oktober 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

bESTE,

oP 17-09-2017 HEBBEN ONZE ZOON EN EEN STUDIE GENOOT VAN HEM EEN PRE-ORDER GEPLAATST VOOR DE NINTENDO NIN CLASSIC MINI. BEIDEN HEBBEN EEN AANBETALING GEDAAN VOOR DEZE RESERVERING. OP 28-09-2017 KREGEN ZE EEN TELEFOONTJE DAT DE LANGVERWACHTE NINTENDO GEARRIVEERD WAS, EN OP 30-09-2017 ZIJN ZE NAAR DE MEDIA MARKT IN ROERMOND GEREDEN OM HUN RESERVERING OP TE HALEN. NADAT BEIDEN HET COMPLETE BEDRAG BETAALD HADDEN WERD DE BESTELLING GEZOCHT IN HET MAGAZIJN, EN PAS TOEN BLEEK DAT ER HELEMAAL GEEN MEER OP VOORRAAD WAS?? tE TRIEST VOOR WOORDEN IS DIT. WAARDELOZE SERVICE. EERST IETS LATEN RESERVEREN, VERVOLGENS EEN AANBETALING DOEN, NA HET TELEFOONTJE DAT DE GERESERVEERDE ARTIKELEN BINNEN ZIJN GEKOMEN, DE KLANTEN HET VOLLEDIGE BEDRAG LATEN BETALEN OM VERVOLGENS DOODLEUK TE MELDEN DAT DE ARTIKELEN ALLEMAAL VERKOCHT ZIJN??? WAT IS DIT?? WAAROM RESERVEERT IEMAND? BLIJKBAAR WETEN ZE BIJ DE MEDIAMARKT ROERMOND NIET DAT ZE DE GERESERVEERDE ARTIKELEN ACHTER MOETEN HOUDEN VOOR DE KLANTEN DIE AL AANBETAALD HEBBEN? EN WAT NU MEDIAMARKT? BUITEN EEN ENORM EXCUUS EN EEN OPLEIDING VOOR HET PERSONEEL, WAT NU?? WANNEER KRIJGEN DEZE BEIDEN HUN BESTELLING? iK NEEM AAN DAT ER NAARSTIG NAAR ANDERE FILIALEN GEBELD IS OM TE ZOEKEN WAAR ER NOG OP VOORRAAD LIGGEN!!!! SCHANDALIG, ECHT WAAR, ONBEGRIJPELIJK. WAT EEN GEPRUTS

L.LIEDEKERKEN

TEVREDEN MET EEN ENORM GROOT EXCUUS, EN DE GERESERVEERDE ARTIKELEN ZO SNEL MOGELIJK LEVEREN. WELLICHT EEN WOORDJE RICHTEN AAN HET PERSONEEL EN UITLEGGEN WAT RESERVERING BETEKENT!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LUCLIEDEKERKEN@GMAIL.COM