Mijn Klacht:
Ik ben een loyale en goede klant, koop een S6
met red top pakket en jullie krijgen het niet voor elkaar om in 24 uur deze telefoon te activeren. Zelfs niet na mijn telefoontje na 24 uur. Bad bad bad connection.
Gewenste Oplossing:
Zsm aansluiten en een gebaar van goede wil. Ik zag op de reclame dat 6 maanden Netflix erbij zit of zo?. Daar is mij niets over gezegd.

