Klacht: Postpunt gesloten tijdens normale openingstijden

op 12 oktober 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag heeft de UPS courier mijn pakket 1 maal aangeboden toen ik niet thuis was en dan naar postpunt International Papers in Antwerpen gebracht.
Daar kon ik de colli na 17u ophalen en maximum tot 18u wanneer de shop ‘normaal’ sluit. Bij deze wou ik om 17u mijn pakket gaan ophalen en stond voor een gesloten winkel.. Open tot 18u op de deur…!!
Geen briefje ‘ik ben direct terug’ of dergelijke aangetroffen dus halfuur gewacht zonder succes.! Zonder pakket terug huiswaarts .!!
Gelieve de openingstijden van jullie afhaalpunten te respecteren of indien anders samen te werken met winkels die wel betrouwbaar zijn en niet de deuren sluiten wanneer het hun past..
Vraag me af hoeveel mensen door dit ophaalpunt niet aan hun pakket zijn geraakt vandaag.?

De UPS courier moeite zou doen het pakket nogmaals aan te bieden of anders dat de ophaalpunten hun openingstijden respecteren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ThomasDebondt