Mijn Klacht:
Het is blijkt uit de gegevens indien ik het pakket volg met het tracé nummer 3SKABA274614147 en postcode 9721KW het daar al 2 keer geweigerd is
Uiteraard contact opgenomen via de chat en telefonisch duidelijk gemaakt het adres verkeerd is ,en verzocht het weer naar de afzender (IK) retour te sturen en dat is 9423 PS 12 Inmiddels alle gegevens bekend ,maar ga van kastje naar de muur ,serieus te gek voor woorden ,vanmorgen 23/01 weer naar de chat van post.NL ,en lees ik uiteindelijk , er een onderzoek word ingesteld en 5 dagen duurt
Blijkt ook ! het afgelopen zaterdag hier is aangeboden ,niets ! is minder waar ,ook geen ! briefje ,of bij de buurtsuper welke een post .NL balie heeft
Wat ? kunnen jullie voor mij betekenen ?
Adres en zelfs telefoonnummer is intern bekend bij de klachten service post .NL
Kortom ! ZOU GRAAG MIJN PAKKET RETOUR ZIEN NAAR DE CLIFFORTSTRAAT 12 – 9423 PS ,IK ! BEN DE AFZENDER
Gewenste Oplossing:
Wil graag zo spoedig mogelijk het pakket weer terug hebben
DE Reviusstraat 108 KLOPT NIET !!! ONDANKS ! het wel zo als adres gestuurd is
Het zijn 2 bananendozen aan elkaar