Klacht: Wacht al 9 dagen op een retour pakket

Edjan op 24 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is blijkt uit de gegevens indien ik het pakket volg met het tracé nummer 3SKABA274614147 en postcode 9721KW het daar al 2 keer geweigerd is
Uiteraard contact opgenomen via de chat en telefonisch duidelijk gemaakt het adres verkeerd is ,en verzocht het weer naar de afzender (IK) retour te sturen en dat is 9423 PS 12 Inmiddels alle gegevens bekend ,maar ga van kastje naar de muur ,serieus te gek voor woorden ,vanmorgen 23/01 weer naar de chat van post.NL ,en lees ik uiteindelijk , er een onderzoek word ingesteld en 5 dagen duurt
Blijkt ook ! het afgelopen zaterdag hier is aangeboden ,niets ! is minder waar ,ook geen ! briefje ,of bij de buurtsuper welke een post .NL balie heeft
Wat ? kunnen jullie voor mij betekenen ?
Adres en zelfs telefoonnummer is intern bekend bij de klachten service post .NL
Kortom ! ZOU GRAAG MIJN PAKKET RETOUR ZIEN NAAR DE CLIFFORTSTRAAT 12 – 9423 PS ,IK ! BEN DE AFZENDER

Gewenste Oplossing:

Wil graag zo spoedig mogelijk het pakket weer terug hebben
DE Reviusstraat 108 KLOPT NIET !!! ONDANKS ! het wel zo als adres gestuurd is
Het zijn 2 bananendozen aan elkaar

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 januari 2024 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht Edjan

10 maanden geleden - Wanneer ontvang ik het retour pakket ?? welke naar 9423 PS 12 te Hoogersmilde moet ,en steeds op het verkeerde adres word ,althans al 2 keer aangeboden Mvg .Edjan

Edjan

Heeft op 26 januari 2024 om 10:50 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Er is nog geen oplossing

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Edjan