Klacht: Verkeerd bericht van klantenservice en het pakket is zoek

Lily Hui op 29 mei 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb online een product betaald die wordt geleverd naar de oranje pakket automaat. Op 10 me8 heb ik bericht gekregen dat ik het pakket kan afhalen met een code. Op 11 mei ben ik naar de pakket automaat gegaan en de code ingetoetst. De automaat gaf aan dat een deur zou opengaan, ik hoorde ook een “klik “ maar geen deur ging open. Ik probeerde nog een keer de code aangeven maar nog steeds geen deur ging openen. Later de automaat gaf aan dat ik het pakket heb afgehaald en tot ziens. Maar ik had nog niks. Ik ging naar huis, eerst moest nog met de AI Daan van PostNL communiceren en dan een dossier nummer en klantenservice telefoonnummer gekregen. Ik ging bellen, toen was 15:58, Ik was aan de wachtlijst van de klantenservice telefoon maar opeens werd de lijn afgebroken. Maandag ochtend om 8:30 ging ik de klantenservice weer bellen. Toen zei de klantenservicemedewerker dat ze dit zal doorzetten naar de betreffende afdeling en ik zal binnen twee werkdagen een email bericht ontvangen. Na twee werkdagen had ik nog niets gehoord. Vanochtend heb ik weer de klantenservice gebeld. Toen zei ze dat ik contact moet opnemen met de leverancier om een onderzoek op te laten starten. Ik zei dat twee dagen terug had ze gezegd dat de betreffende afdeling van PostNL zou gingen uitzoeken. Maar nu zegt ze dat ik bij de leverancier moet zijn. Ze zei dat ik verkeerd heb begrepen. Ik weet zeker dat ik 100% goed begrepen had. Nu heb ik de vraag uitgezet bij de leverancier. Maar inmiddels heb ik nog niks. Dus de klantenservicemedewerker had verkeerd advies gegeven twee dagen terug en draait de feiten om dat ik verkeerd gehoord heb . Dat is absoluut niet acceptabel. Sterker nog, ik heb nog steeds mij pakket niet. De track en trace nummer is 3SDOKC005002036

PostNL gaat onmiddellijk met spoed mijn pakket terugvinden en leveren aan mij. Nog excuses aanbieden voor de fout hun klantenservice medewerker gemaakt heb. Het ontkennen van wat ze letterlijk gezegd heeft en de fout bij de klant neerleggen is absoluut niet acceptabel. Desnoods kunnen ze de conversatie terugluisteren als ze opgenomen hebben.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lily Hui