Klacht: Stempas niet ontvangen

Edu1964 op 27 mei 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zag op mijn PostNL app de stempas voor de Europese verkiezingen mijn kant opkomen. Die van mijn vrouw is bezorgd, die van mij niet. Dat is nog nooit gebeurd, in 42 jaar. Voor mij een teken dat PostNL echt door de bodem zakt: ooit een bolwerk van betrouwbaarheid, nu krijgen ze zo iets belangrijks niet voor elkaar.

Laten anderen die hetzelfde meegemaakt hebben dat melden want het gaat niet zozeer om mijn verdwenen pas (nieuwe aangevraagd, hopelijk wordt die wèl bezorgd), maar of PostNL de controle heeft over hun bijdrage aan dit belangrijke aspect van onze democratie

Gewenste Oplossing:

Als door PostNL en de overheid wordt onderzocht hoe vaak dit vóórkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Edu1964