Klacht: Schandalige service

Tessaheldens op 02 juni 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket werd uit het niets naar de uithoek van Nederland verzonden zonder dat dit adres werd opgegeven. Meer maals contact hierover proberen te zoeken (op dat moment was mijn pakket al bijna 2 weken in handen van PostNL) na een 3 dagen alleen maar in de wacht te hebben gestaan op alle momenten van de dag eindelijk contact gekregen met postnl om vervolgens schandalig behandeld te worden aan de telefoon. Waarbij er ook nog gewoon de hoorn er op is gegooid door de medewerker. In mijn ogen is dit iets wat gewoon echt niet kan hoe ze me behandeld hebben.

Gewenste Oplossing:

Dat ze normaal omgaan met hun klanten en het bezorgen van de pakketjes dit is namelijk niet de eerste keer dat het zo gaat. Zijn ook al 2 pakketten volgens PostNL bezorgd en deze heb ik nooit ontvangen maar wel voor moeten betalen. De service tegenwoordig is gewoon te schandalig voor woorden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessaheldens