Klacht: PostNL Business Point met zeer beperkte openingstijden

Sayori op 03 maart 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een Business Point in mijn omgeving waar de openingstijden zeer beperkt van zijn en de eigenaar erg onvriendelijk is. Het gaat om Business Point van der Wal aan de Binnendelta 1T, 1261 WZ te Blaricum. Het regent klachten op onder andere Google Reviews, maar er wordt niets mee gedaan. Sterker nog, de eigenaar reageert online ook nog eens uiterst onvriendelijk op de klachten. Soms sluit de eigenaar de deuren eerder zonder aankondiging en als mensen hun beklag hierover doen, geeft hij dit toe (dit is online te vinden!). In plaats van hier excuses voor te maken, valt hij ze online ook nog eens aan. Op de website van PostNL staat dat een pakketpunt 40 uur per week open dient te zijn, dit pakketpunt is maar 24,5 uur per week open, waarvan een deel van de uren ook nog eens buiten reguliere openingstijden. Van maandag tot en met vrijdag is dit pakket geopend van 07:30 – 09:00 om vervolgens van 15:00 – 18:00 weer open te gaan. Verder is het alleen op zaterdag van 09:00 tot 11:00 geopend. Prima als jullie dit pakketpunt willen laten bestaan, maar zorg er dan in ieder geval voor dat pakketten hier niet zonder toestemming worden geleverd. Andere Business Points (Almere, Soest, Amersfoort etc.) hebben wel fatsoenlijke openingstijden, waarom dit punt niet? Bovendien geeft de klantenservice aan dat het PostNL-punt is gekoppeld aan mijn postcode, waardoor ik mijn bezorgvoorkeuren niet kan aanpassen. Ontzettend vervelend.

Gewenste Oplossing:

De eigenaar aanspreken op zijn onvriendelijkheid en het gesprek aangaan over de beperkte openingstijden. Daarnaast mogelijk maken om van PostNL-punt te wisselen als de openingstijden zo beperkt zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sayori