Klacht: Pakket wordt gisteren bezorgd…..

B.H.M.Bos op 24 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 jan.om 15u tel. contact met PostNL.want op mijnPostNL: Wordt vandaag bezorgd tussen 8 en 18u
Maar ook ook:nog niet aangemeld
Dame spraak met sterk accent en leek niet van plan iets meer te articuleren. Ik heb heel goed mn best gedaan, uiteindelijk vriendelijk gevraagd of ze me met een collega wou verbinden. Nee, en ze hing op.
Opnieuw gebeld, weer dame met accent, maar dat ging goed. TT pakket was toch aangemeld. Ze bood spoedbestelling aan. Ach geen haast als het morgen maar komt…..
Nu 23 jan. 1u: op mijn PostNL
Pakketje wordt gisteren bezorgd maar ooknog niet aangemeld
Neemt PostNL z’n klanten wel serieus?
Zou graag een screen dump bijvoegen…….idioot!

Gewenste Oplossing:

Dat ik serieus wordt genomen

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht B.H.M.Bos

10 maanden geleden - Dit is dus de muur waar ik op de app en op de site ook tegenaan loop. Standaard reactie, zonder op de inhoud in te gaan. Dat schiet dus niet op....... Dit is dus een bericht van mij, niet van PostNL !

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 januari 2024 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

B.H.M.Bos

Heeft op 24 januari 2024 om 16:43 geantwoord

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Lastig om daar al wat van te zeggen, maar vermoedelijk komt het wel weer goed.....

Alle klachten die gemeld zijn door B.H.M.Bos