Klacht: PAKKET WEER NAAR AFHAALPUNT VERSTUURD TERWIJL IK THUIS BEN

CSS72 op 02 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al gesproken met jullie, het ging een paar keer goed. Mss een andere chauffeur?
Helaas zie ik dat nog steeds dezelfde chauffeur nu in ons pand bezorgt of moet ik zeggen dumpt??? Want de hal ligt nog dagelijks vol met pakketten die onbeheerd achtergelaten worden.

Vandaag ben ik weer thuis, het ging om een groot pakket dat weer rechtstreeks naar het afhaalpunt is verstuurd. Ik kan niet begrijpen dat deze vent zijn baan nog heeft, dit is toch niet normaal meer???????????

3SYOSC987138192
Telefonisch ook al een klacht ingediend maar dat helpt ook NIKS

Notabene staat dit in de mail die ik ontving toen het pakket onderweg was maar nogmaals is meneer mij aan het treiteren omdat ik hem heb aangesproken op zijn gedrag en verzocht om mijn pakket naar BOVEN te brengen, maar daar heeft meneertje geen zin in en maling aan. Ik kan het pakket niet ophalen WANT IK HEB REUMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is een groot pakket. Mis ’t niet! Dat scheelt je een hoop gesjouw.

Gewenste Oplossing:

Dat we een andere chauffeur krijgen en ik met de manager nu eens in gesprek wil gaan, of is die net zo erg??

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CSS72