Klacht: pakket verdwenen terwijl ik weet waar deze lag

nina1111 op 21 mei 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakket wat ik in een pakketzuil heb gelegd is verdwenen. Meerdere keren heb ik aangegeven waar ik deze in de zuil heb gelegd en via het track trace systeem kon ik zien dat deze er nooit is uitgehaald. Ik heb 2x het adres aangegeven maar hier is nooit op ingegeaan. Enkel een mail dat het pakket is verdwenen en dat ik het geld van versturen terug krijg. In deze mail staat dat ik kan reageren, maar zodra ik doorgeef waar het pakket is, krijg ik geen reactie.
Er zit dure apparatuur in het pakket, enige moeite en een REACTIE zou toch op zijn minst wel gewenst zijn.

Gewenste Oplossing:

Terugvinden van het pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door nina1111