Klacht: pakket niet geleverd, geen bericht gehad dat het bij postnl afhaalpunt lag

Nikki Vermeulen op 13 maart 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 13 maart 2024

Een klant heeft een klacht ingediend bij PostNL omdat een pakket uit Oostenrijk, dat op 20 februari geleverd zou worden bij een afhaalpunt, niet is aangekomen en er geen notificatie is ontvangen. Het pakket bevat een belangrijk document en de klant verzoekt om het alsnog te verzenden naar een nieuw adres in Nuenen.

Mijn Klacht:

Pakket uit Oostenrijk is retour gestuurd naar Den Haag. Zou 20 febr geleverd zijn bij postnl punt. Hier geen bericht van gehad, dus niet opgehaald. Zit beklangrijk document in.
Tracknr. RH 989621881AT. Graag als nog zenden naar Oude Dijk 6, 5674 TT Nuenen

Gewenste Oplossing:

Graag alsnog zenden naar Oude Dijk 6 , 5674 TT Nuenen tnv Nikki Vermeulen (e-mail: [email protected]

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Nikki Vermeulen

2 jaren geleden - Zou fijn zijn als ik weet wat te doen nu om mijn pakket aslnog te ontvangen

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM