Mijn Klacht:
Op 8 januari is een pakketje van 1.22 kg naar Portugal verstuurd met overkomstduur van 4-5 werkdagen. Bij track en trace van postnl. werd gemeld dat het adres niet correct was, hetgeen niet het geval is. Via internationale tracking van postnl (het lange numer) wordt gemeld dat er ‘no event’ waren te melden. Paar dagen later meldt postnl. op het SKABA nummer dat de leverdatum opnieuw berekend zou worden. Daarna krijg ik melding dat het pakket (nog) niet gevonden is. BIj postnl. site, de zogenaamde Daan, kan het hele SKABA nummer niet traceren terwijl ik een afbeelding van de verzending heb. Maw: kan niet verder helpen. Met andere global tracking sites het nummer proberen te traceren, die het niet kunnen vinden. En zo draaien we wéér in cirkeltjes, van kastje naar muur en het wordt je ten enenmale onmogelijk gemaakt om je eigendommen terug te vinden want waar het op uit draait is dat postnl nog steeds geen direkte communicatielijn met klant opsteld zodat je maar op de zegen van boven moet hopen. Daar betaal je dan voor.
Gewenste Oplossing:
De verschafte tracking informatie is wederom tegenstrijdig, onjuist en ik vermoed zelfs dat het een geautomatiseerd systeem is. MAW: ze zeggen maar wat en het liefst geven ze de afzender de schuld (adres verkeerd) of de ontvanger (niet thuis). Beide gevallen zijn niet van toepassing en het is niet de eeste keer dat dit gebeurd.
Ik wil weten waarom het nummer niet te traceren is terwijl daar voor betaald is
Ik wil weten waar het pakket is, welk bedrijf in portugal het zog. moet afleveren en wanneer dat gaat gebeuren.
Indien ze het pakket kwijt zijn geraakt, wil ik een vergoeding van inhoud en de verzendkosten