Klacht: Klacht over niet bezorgde pakket

klager4da9cd81 op 05 oktober 2026 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 5 oktober 2026

Een klant heeft een klacht ingediend over PostNL vanwege het niet ontvangen van een pakket. Ondanks herhaalde pogingen om telefonisch contact op te nemen, zijn de beschikbare nummers niet in gebruik, wat leidt tot frustratie en een gebrek aan antwoorden op dringende vragen.

Mijn Klacht:

Ik wil een klacht indienen over PostNL, omdat mijn pakket niet is bezorgd. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen via de telefoon, blijken alle nummers niet in gebruik. Dit is zeer frustrerend, omdat ik geen antwoord krijg op mijn vragen en het pakket dringend nodig heb.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek PostNL om alsnog mijn pakket aan huis te bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 minuten geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klager4da9cd81

6 minuten geleden - het is uw fout dat pakket beschadigd is en retour is verzonden, maar nu ligt nieuw pakket op afhaalpunt waar ik niet kan komen. ik wil dit opnieuw thuis bezorgd hebben.dit is geen manier om met klanten om te gaan.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM