Klacht: Pakket niet bezorgd

Ramonanails op 22 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket uit Amerika ligt zins september 2023 in Nederland, heb de inklaring kosten al betaald maar heb tot heden niks gekregen. Al 10x contact opgenomen met klanten service maar zeggen niks te kunnen doen voor mij. Het gaat om pakket nr : LM513715163SE
Afzender is nu
Importzending via PostNL
Postbus 7257
3109AG Schiedam

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket hebben, heb betaald voor mijn product en inklaring betaald van bijna 10 euro!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 januari 2024 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Ramonanails

Heeft op 22 januari 2024 om 14:56 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Is geen oplossing, standaard antwoord, heb nog geen pakket gekregen, dit doen jullie zodat het opgelost lijkt maar is niet zo!

Reactie van de melder van de klacht Ramonanails

10 maanden geleden - Klacht is al bekend bij postnl maar ze doen er niks mee, mij wel douane kosten laten betalen en niks afleveren, 26 september staat klaar om af te leveren!!!!

Reactie van de melder van de klacht Ramonanails

10 maanden geleden - Klacht is al bekend bij postnl maar ze doen er niks mee, mij wel douane kosten laten betalen en niks afleveren, 26 september staat klaar om af te leveren!!

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ramonanails