Klacht: Pakket niet bezorgd

Sjef1969@ op 22 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals gewoonlijk word je pakket door post.nl niet bezorgd die mensen die moeten bezorgen kunnen niet lezen je woont op 15 A en weer word er niks bezorgd poort staat open mensen lopen af en aan en weer komt er geen pakket en via track and trace staat er bezorgd waar is mijn pakket slapers

Gewenste Oplossing:

Dat ze hun werk een goed doen en als mijn pakket niet word gevonden of gebracht wil ik een vergoeding zien van post.nlben er zo klaar mee met dit bedrijf

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 januari 2024 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Sjef1969@

Heeft op 28 januari 2024 om 12:57 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Mijn pakket is nog steeds niet in mijn bezit waar is mijn pakket post.nl waardeloos bedrijf dat zo met ander mans spullen omgaat

Alle klachten die gemeld zijn door Sjef1969@