Klacht: Pakjes verdwijnen

Karel 25 op 29 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 in week al 3 pakketjes verdwenen van aliepress, krijg bericht dat het op een agentschap klaar ligt , en als ik dan daar kom weten ze van niks .Als ik dan de klantenservice bel om het pakketje te traceren dan kunnen ze het niet vinden en zeggen ze dat moet je na vragen bij aliepress .Die zeggen weer je moet bij post nl zijn .triest.

Gewenste Oplossing:

Een onderzoek naar de pakketjes en kijken wat er steeds fout gaat.Durf niks meer te bestellen .

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 januari 2024 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Karel 25