Klacht: onterechte porto kosten

grid op 24 juli 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 24 juli 2024

Een klant van PostNL ervaart problemen met onterechte portokosten voor verstuurde pakketten. Ondanks het zorgvuldig meten en wegen van zijn zendingen, ontvangt hij standaardberichten dat hij te weinig heeft betaald, wat zijn mening over de service negatief beïnvloedt.

Mijn Klacht:

als ik online iets verstuurd krijg ik een standaard mail dat ik te weinig hebt betaald, ik meet en ik weeg alles, paperback boek verstuurd en hun afmeting zijn 25 x 4x 44 cm, of dat een paperback boek deze afmetingen hebt is klink klare onzin en bij mijn 2de klein pakketje hetzelfde, zo raar weer, ik weet niet waar ze mee bezig zijn maar het veranderd wel mijn mening over hun

Gewenste Oplossing:

kappen met die onzin

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht grid

2 jaren geleden - ze blijven standaard mailtjes sturen over porto kosten, ze moeten hiermee kappen

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM