Klacht: Nog steeds klacht niet opgelost!!

LI.M. op 12 maart 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 12 maart 2024

Na meer dan twee jaar problemen met het ontvangen van post via de Post.nl app, ervaart de klager opnieuw dat post van een ander adres zichtbaar is en dat eigen post niet op tijd of helemaal niet wordt bezorgd. Ondanks contact met de klantenservice, blijft de klacht onopgelost en voelt de klager zich niet serieus genomen.

Mijn Klacht:

Ik ben ruim 2 jaar bezig om te voorkomen dat ik post van een ander adres in mijn Post.nl app zie én bezorgd krijg! Nu ontvang ik weer niet mijn eigen post die in mijn Post.nl app staat.
Ik ben al ruim 2 jaar bezig en dan gaat het even een tijdje goed en nu weer niet! Ik heb vandaag een medewerker telefonisch van de klantenservice gesproken en die snapt er helemaal niets van, tevens wordt mij verteld dat ik niet teruggebeld kan worden over mijn klacht. Probleem loopt nog steeds en nu ontvang ik mijn eigen post dagen later of helemaal niet!! Ik ben het echt meer dan zat!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn post die bestemd is voor mij ook daadwerkelijk ontvangen op mijn adres!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht LI.M.

2 jaren geleden - Tevens wil ik nog opmerken dat mijn post regelmatig beschadigd en gescheurd word geleverd!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM