Klacht: Niets ontvangen

Piet_Hein op 05 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 5 februari 2024

Een klant heeft een bestelling geplaatst bij Stretta Muziek op 1 december 2023, maar heeft tot nu toe niets ontvangen. PostNL meldt dat er vertraging is en dat het pakketje in het magazijn in Schiedam ligt. De klant vraagt zich af wanneer de bestelling geleverd zal worden en verzoekt om een update.

Mijn Klacht:

Ik heb een order geplaatst bij Stretta Muziek. ordernummer 1568851.
Post Nl zegt dat het druk is. Ik moest wat langer wachten; vertraging.
Tot op heden niets ontvangen. De enveloppe/pakketje ligt in magazijn te Schiedam.

Ik krijg uw aders; het moet in uw magazijn liggen.
Postbus 7257
3109 AG Schiedam.
t.n.v. Prime/Interconnect Standaard.

Wanneer kan ik mijn geplaatste order ontvangen.
Order is besteld 1 december 2023.
Het is nu ein Januari. Ik kan het nu toch wel eens verwachten?

Ik hoor graag nog van u.

Met vriendelijke groeten.

P.H. Bunnik
Mudersstraat 27
3815 PA Amersfoort.
e-mail: [email protected]
mobiel: 31640798269

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn bstelling ontvangen. Waar is de geplaatste bestelling?
Stretta Muxiek is ook niet bereikbaar. Wat gebeurd hier toch??

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht Piet_Hein

2 jaren geleden - Ik heb nog steeds niets ontvangen. Enveloppe is spoorloos!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM