Klacht: Niets ontvangen

Piet_Hein op 05 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een order geplaatst bij Stretta Muziek. ordernummer 1568851.
Post Nl zegt dat het druk is. Ik moest wat langer wachten; vertraging.
Tot op heden niets ontvangen. De enveloppe/pakketje ligt in magazijn te Schiedam.

Ik krijg uw aders; het moet in uw magazijn liggen.
Postbus 7257
3109 AG Schiedam.
t.n.v. Prime/Interconnect Standaard.

Wanneer kan ik mijn geplaatste order ontvangen.
Order is besteld 1 december 2023.
Het is nu ein Januari. Ik kan het nu toch wel eens verwachten?

Ik hoor graag nog van u.

Met vriendelijke groeten.

P.H. Bunnik
Mudersstraat 27
3815 PA Amersfoort.
e-mail: [email protected]
mobiel: 31640798269

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn bstelling ontvangen. Waar is de geplaatste bestelling?
Stretta Muxiek is ook niet bereikbaar. Wat gebeurd hier toch??

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht Piet_Hein

10 maanden geleden - Ik heb nog steeds niets ontvangen. Enveloppe is spoorloos!

Alle klachten die gemeld zijn door Piet_Hein