Klacht: Niet verzender/ontvanger bepaalt waar een pakket naar toegestuurd wordt maar de bezorger.

RuudLugtigheid3075 op 01 juni 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatig komt het voor dat PostNL een pakket niet bezorgd terwijl ik daar thuis op zit te wachten.
Ik krijg dan de melding dat de bezorger mij gemist heeft en data het pakket naar een PostNL punt gaat.
Dit postNL punt is een door de bezorger gekozen punt ergens op een ver weg afgelegen industrie terein, terwijl ik tegenover een PostNL punt van Intra Tuin woon. Dit postNL punt is ingesteld in de postNL app en volgens de postNL klanten service alleen door de bezorger van postNL te wijzigen.

Vogens postNL moet je hier maar mee leren leven, Dit is hoogst klant onvriendelijk en geeft aan dat postNL zijn klanten niet serieus neemt. Helaas verzenden de meeste webwinkels via postNL.

Gewenste Oplossing:

mogelijkheid om postNL bezorg punt aan te passen of aagepast te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RuudLugtigheid3075