Klacht: niet oplossen van herhaaldelijke klachten over verkeerd bezorgde post

Imke Seelen op 01 maart 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na herhaaldelijk een klacht te hebben ingediend bij PostNL over verkeerd bezorgde post (er wordt bij ons post bezorgd voor een ander adres), is het probleem nog steeds niet opgelost. Er wordt door PostNL beloofd dat er iemand van het plaatselijke postsorteercentrum contact met ons opneemt, maar dit gebeurt niet.
We waren al niet tevreden over de postbezorger, maar inmiddels ook niet over PostNL.

Gewenste Oplossing:

Dat beloftes worden nagekomen.
Dat er contact met ons wordt opgenomen door betrokken personen.
En dat er geen verkeerde post meer bij ons bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Imke Seelen