Klacht: n dan ook nog minder

Beckerse op 15 mei 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 15 mei 2024

Een klant van PostNL ervaart herhaaldelijk problemen met de bezorging van pakketten. Ondanks een melding dat een bestelling vertraagd zou zijn, ontving de klant om 19:02 uur een bericht dat het pakket was bezorgd, maar dit bleek niet het geval te zijn. Na contact met de klantenservice kreeg de klant te horen dat de bezorger waarschijnlijk een fout had gemaakt, wat de frustratie over de dienstverlening vergroot.

Mijn Klacht:

postnl wil laten lijken alsof ze haar afgesproken termijnen van bezorging gewoon halen. Zouden gisteren een bestelling moeten ontvangen in de brievenbus en ineens kregen we een bericht dat het helaas vertraagd zou zijn en dat ze alles zouden ondernemen om het alsnog te bezorgen. Ineens om 19:02 uur bericht dat het in de brievenbus alsnog bezorgd was. In de brievenbus gekeken maar helaas. Niets!!! Postnl vandaag gebeld en kreeg toen het smoesje te horen dat de bezorger waarschijnlijk op het verkeerde knopje geduwd zou hebben. :):):). dit is niet de eerste keer dat dit zo gebeurd. Ze willen zo laten lijken tegenover de overheid dat ze de afgesproken termijnen gewoon halen. Schandalig. jammer dat postnl het alleenrecht heeft. En dan ook nog minder dagen gaan bezorgen!!

Gewenste Oplossing:

doen wat ze beloven!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Beckerse

2 jaren geleden - Ze hebben nog niet eens het fatsoen om te reageren!!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM