Klacht: mijn pakket is niet geleverd maar ligt bij postbus 99054

Jan Smets op 17 juli 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 17 juli 2024

Een klant van PostNL meldt dat zijn pakket, met track en trace nummer 3SKABA0932981, niet is afgeleverd, maar zich bevindt bij Postbus 99054 in 's-Gravenhage. Ondanks eerdere pogingen om contact op te nemen met zowel PostNL als de verzender, heeft hij nog geen oplossing ontvangen en vraagt hij zich af wanneer en hoe hij zijn pakket zal ontvangen.

Mijn Klacht:

Betreffende Track en trace 3SKABA0932981
gegevens ; 2692425

Mijn pakket dat verzonden is door Post.nl is niet bij mij afgeleverd maar lig bij Postbus 99054 s’Gravenhage
Heb al eerder met Post.nl contact gehad en ook met de verzender maar zonder resultaat.
Wanneer en hoe krijg ik mijn pakket ??

Gewenste Oplossing:

Graag mijn pakket ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jan Smets

2 jaren geleden - Na veel mails en telefoons is het uiteindelijk toch gelukt dat Post.nl mijn pakket naar mij verzonden heeft.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM