Klacht: LS871482974NL

Marc Jendrekzyk op 14 maart 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 14 maart 2024

Een klant van PostNL heeft herhaaldelijk problemen met de verzending van een pakket, dat al drie dagen in het sorteercentrum ligt zonder verdere actie. De klant vraagt zich af waarom er telkens een klacht ingediend moet worden om het pakket binnen de afgesproken termijn te ontvangen.

Mijn Klacht:

Wederom is er een pakketje bij jullie in het sorteercentrum, ligt al drie dagen voor verzending naar door mij gekozen bezorg voorkeur.

Waarom moet er telkens een klacht ingediend worden om mijn pakketje binnen de gestelde dagen te ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Vind mijn pakketje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Marc Jendrekzyk

2 jaren geleden - Nooit antwoord gehad

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM