Klacht: Leveren van pakjes

Marion071 op 24 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer als ik zie dat mijn pakjes geleverd word,krijg ik melding niet thuis,gaat naar een post.nl punt. Ze hebben niet eens aangebeld,ik ben gewoon thuis! Ik had ook ingevuld bij geen gehoor bij de buren af te geven,ook dat word tegenwoordig niet meer fedaan meteen naar de post.nl punt! Ik heb geen auto en geen rijbewijs om effe op tehalen,dit is niet te doen voor mij,fiets te voet gaat niet met een doos! Jullie moeten eens hierover gaan nadenken over bezorgen,want voor mij is het niet te doen om effe op te halen bij een punt !!!! Ik word hier erg beu van,moet steeds iemand vragen voor vervoer! Thuis bezorgen is dus ook echt thyis vezorgen en niet meteen naar een afhaal punt๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜– ik laat niet zomaar thuis bezorgen zonder reden he! Dit is al de zoveelste keer dat de bezorger gewoon niet aanbelt en meteen naar afhaal punt gaat! ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜–

Gewenste Oplossing:

Opnieuw terug komen en gewoon aanbellen,ben ik er niet bij de buren!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 januari 2024 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Marion071

Heeft op 24 januari 2024 om 17:09 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dat is geen antwoord op mijn klacht! Dat is standaard bericht en erg zakelijk ipv menselijk overkomen!

Reactie van de melder van de klacht Marion071

10 maanden geleden - Ik geef nu toch een klacht, Moet ik dat alsnog gaan doen terwijl ik hier al aangeeft..Ik krijg altijd de standaard dezelfde antwoorden steeds ook via klanten services,jullie zijn ook niet te bereiken per mail of telefonisch. Dus dan maar hier he.

Reactie van de melder van de klacht Marion071

10 maanden geleden - Waarom status opgelost? Dit is niet opgelost hoor..

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marion071