Klacht: Inklaringkosten y

Boris Heyblom op 07 maart 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 7 maart 2024

Een klant heeft problemen ondervonden met de betaling van inklaringkosten bij PostNL, die al twee dagen aanhoudt. Deze storing heeft geleid tot frustratie over het gebrek aan voortgang in de afhandeling van de betaling.

Mijn Klacht:

Storing betaling inklaringkosten duurt nu al twee dagen

Gewenste Oplossing:

Bevestiging betaling en bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Boris Heyblom

2 jaren geleden - Inklaringkosten betaald voor pakket uit Japan maar wordt niet verwerkt.Medewerkers bevestigen betaling maar doen er niets aan.Het gaat om een verzekerd pakket.Betalingsbewijs gemaild naar PostNL, geen reactie.

Reactie van de melder van de klacht Boris Heyblom

2 jaren geleden - IMEC ontvant betaling inklaringkosten maar reageert niet.Onbereikbaar ook voor klantenservice PostNL.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM