Klacht: Inklaringkosten y

Boris Heyblom op 07 maart 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Storing betaling inklaringkosten duurt nu al twee dagen

Gewenste Oplossing:

Bevestiging betaling en bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Boris Heyblom

9 maanden geleden - Inklaringkosten betaald voor pakket uit Japan maar wordt niet verwerkt.Medewerkers bevestigen betaling maar doen er niets aan.Het gaat om een verzekerd pakket.Betalingsbewijs gemaild naar PostNL, geen reactie.

Reactie van de melder van de klacht Boris Heyblom

9 maanden geleden - IMEC ontvant betaling inklaringkosten maar reageert niet.Onbereikbaar ook voor klantenservice PostNL.

Alle klachten die gemeld zijn door Boris Heyblom