Klacht: Geen melding ontvangen dat mijn pakketje opgehaald kan worden

RogerKierkels op 14 juli 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 14 juli 2024

Een klant van PostNL heeft geen melding ontvangen over de beschikbaarheid van zijn pakketje bij een ophaalpunt, nadat het niet kon worden afgeleverd. Het pakket is inmiddels geretourneerd naar de afzender, en de klant uit zijn onvrede over deze gang van zaken en vraagt om een oplossing voor de levering of het ophalen van het pakket.

Mijn Klacht:

Betreft uw trackingnr. LR065205343NL. Ik kan zien dat mijn pakketje op 28 mei 2024 bij mij is aangeboden, terwijl ik niet thuis was. Vervolgens is het pakketje afgeleverd bij een PostNL-ophaalpunt. Ik heb NOOIT een bericht mogen ontvangen dat mijn pakketje opgehaald kan worden. Inmiddels is het pakket geretourneerd naar de afzender. Ik vind het een slechte gang van zaken, die ik niet gewend ban van PostNL. Ik verwacht dat u een oplossing zoekt, zodat ik mijn pakketje alsnog geleverd krijg, danwel kan ophalen. Mvg, Roger Kierkels

Gewenste Oplossing:

PostNL dient contact op te nemen met de afzender, waarnaar het pakket is geretourneerd. Mijn pakket dient alsnog bij te worden afgeleverd, danwel gebracht te worden naar een PostNL-afhaalpunt in de plaats Munstergeleen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht RogerKierkels

2 jaren geleden - Nog geen enkele reactie mogen ontvangen van PostNL

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM