Klacht: Foutieve meting van pakketjes zowel afmeting als gewicht gaan regelmatig fout

JJB Collections op 14 maart 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, sinds enkele weken krijg ik van PostNL het ‘Oeps, je hebt te weinig betaald voor je pakket’ mailtje in het begin heb ik klakkeloos betaald. Maar na de zoveelste melding ben ik gaan kijken en heb nu al voor minimaal 9 pakketjes ten onrechte dit bericht gekregen met maten en afmetingen die kant nog wal raken. Ik verzend 90% van mijn pakketjes in A5 formaat en deze wegen in 80% van de gevallen minder dan 100 gram. Ik kreeg dus vanavond 3 mailtjes met een afmeting van 54 x 39 x 7 cm en een gewicht van 900 gram. Complete bullshit dus…. het lijkt erop dat PostNL wel heel graag extra geld wil verdienen!! Dit lijkt zo langzamere hand op oplichting!

Gewenste Oplossing:

PostNL moet zorgen dat ze het proces op orde krijgen van hun metingen! En mensen niet teveel laten betalen voor hun pakketjes!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JJB Collections