Klacht: Bezorgers bellen niet aan. Brengen pakket 15 minuten rijden weg terwijl 5 min lopen ook een punt is

N N op 30 mei 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

– Bezorger belt voor de zoveelste keer gewoon niet aan. Ook niet bij de buren zoals aangegeven in de app maar brengt het pakket direct naar een pick up point 15 minuten RIJDEN terwijl er 4 – 5 pick up punten zijn op 5 en 10 minuten LOPEN.

Goed voor het mileu PostNL. Toppers.

– Chat contact kneuzen die claimen dat er nooit een email gestuurd wordt met bezorgtijden terwijl dit wel altijd krijg alleen bij deze laatste paar pakketten niet. Vragen waarom had geen zin want zn kneusje zegt niet in herhaling te willen treden en dat ik daarover de waarheid niet spreek. Wanneer ik bewijzen wil leveren kappen ze de chat af.

– Zo doen NIKS met klachten hierover. Dat de bezorger niet aanbelt is al veel vaker voor gekomen. Er blijft iemand voor thuis en er hangt een slimme deurbel. Meerdere malen aangegeven maar wordt feitelijk niks mee gedaan omdat het nog steeds gebeurd.

- De pakket bezorger mag het pakket zelf alsnog komen brengen en anders de bezorger ontslaan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door N N