Mijn Klacht:
Bestelling bij Kruidvat gedaan van 16kg.
Pakket zou op maandag 6 mei worden bezorgd, maar helaas. Levermoment werd nietgehaald.
Dinsdag 7 mei nog een poging. Helaas.
Vrijdag 10 mei zou het dan gebeuren, het pakket zou worden bezorgd. Maar wederom een melding dat dit wegens planning niet is gelukt.
Maandag 13 mei heb ik WEER een thuis dag in moeten plannen om het pakket in ontvangst te nemen.
Nu kwam de melding: Helaas, het afleveren is niet gelukt. U kunt dit morgen 3km verderop ophalen op een door ons zelf gekozen pakketpunt.
De klantenservice is alles behalve behulpzaam. Ze kunnen een medling maken richting de leidiggevende van de chauffeur. Het pakket echter, zal zelf opgehaald moeten worden. Dit kunnen zij niet meer veranderen.
Er xzt 10 minuten tussen de status update van de verzending en het telefoontje richting de klantenservice.
Uitgelegd dat ik aan het werk ben voor het raam. Er is GEEN chaffeur geweest.
Geen auto beschikbaar en geen mogelijkheid om dit veel te zware pakket zelf op te halen.
Klantenservice reageerde geirriteerd. Mevrouw, ik heb u uitgelegd dat ik alleen een melding kan maken richting de leidinggevende. U moet zelf maar kijken hoe u het pakket ophaalt.
En de verbinding werd verbroken ….
Geen oplossing in ieder geval.
Wat doet POST NL eigenlijk met de klachten?
De levering is niet alleen vertraagd met een week maar wordt dus helemaal niet geleverd..
Gewenste Oplossing:
Dat het pakket door POST NL wordt opgehaald bij hun zelfgekozen pakket punt en alsnog op het thuisadres wordt afgeleverd conform afspraak.
Het is een pakket van 50x50x60 met een gewicht van 16 kg.
