Klacht: Betaalportal inklaringskosten werk niet

kdekoning op 01 maart 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De betalingsportal voor inklaringskosten werkt niet (dit is bevestigd door meerdere KS-medewerkers). De klantenservice is niet in staat om het probleem op te lossen, opvolging te geven of een resolutiedatum te verschaffen. Het telefonisch contact met het (Antilliaanse?) klantenserviceteam verloopt moeizaam.

De eerste betalingsherinnering is ontvangen per email. Als gevolg van een technische storing gaat mijn pakket zometeen retour of wordt vernietigd. Onacceptabel. Betreft RN038452861JP

Gewenste Oplossing:

Een betaalmogelijkheid en bezorging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door kdekoning