Klacht: Betaald voor avond bezorging.

Mario Keijer op 29 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaal voor avond bezorging 26-1.
Ik blijf daarvoor de hele avond thuis. 22:00 krijg ik een melding dat bezorgmoment niet gehaald wordt. Volgens track and trace zal dit de volgende dag 27-1 gebeuren overdag. In de loop van de ochtend ontvangt ik wederom een melding dat het maandag 29-1 gaat worden overdag (dan werk ik, vandaar dat ik extra betaal voor avond bezorging).

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat dit niet meer voorkomt, want dit gebeurd herhaaldelijk, samen met kwijtraken van pakketten, afleveren bij afhaalpunt zonder enige notificatie online oid, aflevermomenten worden praktisch nooit gehaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 januari 2024 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mario Keijer