Klacht: altijd verkeerd bezorgd

nietsniwtw op 07 maart 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bezorgvoorkeur in de app staat ingesteld op de pakketautomaat 2 minuten lopen van mij vandaan. Gisteren is een pakket verstuurd. In de app zag ik dat het idd naar de automaat zou worden gebracht. Vanmorgen was het bezorgadres door PostNL aangepast naar een vaag bedrijf heel ver weg. Dat is niet de eerste keer. Sterker nog: de bezorgvoorkeur is nog nooit gehonoreerd en altijd moet ik het ergens ver weg gaan ophalen. Waarom negeert PostNL de bezorgvoorkeur al jaren? En waarom moet ik het dan ergens ver weg gaan ophalen terwijl er veel dichterbij ook postnl punten zijn? Echt heel erg belachelijk dit. Ik klaag er al meer dan 10 jaar over en er is nog nooit iets mee gedaan. De bezorgvoorkeur van mijn buren is dezelfde en die wordt wel normaal gehonoreerd of anders naar een PostNL punt in de buurt gebracht. Waarom snapt postnl na meer dan 10 jaar klagen nog steeds niet dat mijn postcodehuisnummer naast dat van mijn buren ligt en niet ergens heel erg ver weg, en ze mijn pakketten dus ook niet ergens heel ver weg moeten dumpen?

Gewenste Oplossing:

Bezorgvoorkeur honoreren

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door nietsniwtw