Waarom nog PostNL? Schijnbaar kunnen ze ongestraft pakketten kwijt maken.
Klacht van Vortexico op 11 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
PostNL heeft op 3 November schijnbaar mijn pakket afgegeven bij buren. Alleen weten die van niets, heb ik geen briefje gezien en heeft er niemand contact met mij opgenomen. Na contact met de PostNL klachtenservice hebben zij tot 5x bij het... Lees meer


Facebook
Twitter