Brievenbuspost
Klacht van raniabel0046 op 16 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Op 4 jan 2013 stopte wij in een brievenbus (in onze straat Forum te Born) een twintigtal poststukken. Vanaf 7 jan 2013 tot heden 16 jan 2013 hebben zich al 7 klanten gemeldt dat ze nog steeds geen bestelling hebben... Lees meer


Facebook
Twitter