Klacht: Postcode onjuist.

op 19 juli 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een boek besteld en betaald bij bol.com. Even later kreeg ik een mail, dat de bestelling is geannuleerd, omdat mijn postcode niet in hun systeem staat. Ik heb gebeld en gezegd dat het echt mijn adres was, maar hun vonden dat ik maar even naar mijn gemeente moest gaan om te kijken of het eigenlijk wel mijn aders is. Ik ben niet gek, en weet heel zeker waar ik woon. Via postcode.nl heb ik een printscreen gemaakt dat als bewijs dat mijn adres wel in het systeem staat, en dat weer opgestuurd naar klantenservice. Later weer gebeld, om te vragen of het ontvangen is, en of ze er mee bezig zijn, Maar dit zou nog wel enkele dagen duren, want hij moest het allemaal nog uitzoeken. Jammer want ik hen het bewijs gestuurd. Als laatste kwam het er op neer dat wij dus nooit meer kunnen bestellen bij bol.com, omdat wij geen juiste adres hebben. Jammer want dit deden wij altijd met groot plezier zonder problemen.

Dat ik gewoon in normale gang van zaken kan bestellen bij bol.com.

Dat ik voor mijn vakantie mijn gekochte bestelling binnenkrijg met tegemoetkoming voor deze omslachtige manier van zaken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 31 juli 2012 om 15:57 geantwoord

Beste mevrouw Jonker,

Inmiddels hebben wij per e-mail gereageerd op uw klacht. Wij vertrouwen erop dat deze hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Wanneer u nog vragen heeft, kunt u uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door wendy_Jonker_26@hotmail.com